Die ene klant, die altijd meer van je vraagt dan je hebt afgesproken.
De klant die steeds op het laatste moment afzegt.
Of klant C, die ineens niets meer van zich laat horen.
Misschien heb je het idee dat er klanten zijn die over je roddelen.
En wat te denken van die super ideale klant, die veranderde in een echte bummer.
Ze heeft de hele tijd kritiek, neemt haar eigen verantwoordelijkheid helemaal niet.
Lastige klanten, ingewikkelde situaties.
We praten er niet graag over, maar we hebben er allemaal weleens mee te maken.
Hoe ga je daar nu het beste mee om?
Hoe voorkom je dat je er ’s nachts van wakker ligt?
En dat het ten koste gaat van je zelfvertrouwen?
Op maandag 19 december om 11 uur geef ik een waardevolle Masterclass over dit onderwerp.
Niet met tips die je ook wel kunt google-en, maar met inzichten die je echt gaan helpen.
Inzichten in jezelf.
In je klanten.
In de samenwerking tussen jullie.
Zodat jij beter ziet wat er gebeurt.
Eerder kan ingrijpen.
De relatie op tijd kan herstellen.
Of niet, want dat is soms ook de oplossing.
De Masterclass is live, er zijn geen kosten aan verbonden.
Er komt geen replay.